موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید فلش 16گیگ از ارزانترین فروشگاه خاور میانه

 

قیمت فلش مموری
دیسک ها یا کارتریج های مغناطیسی چند ویژگی مشترک دارند:

آنها از یک ماده پایه پلاستیکی یا فلزی نازک استفاده می کنند که با اکسید آهن پوشانده شده است.
آنها می توانند اطلاعات را فورا ضبط کنند.
آنها را می توان چندین بار پاک کرد و دوباره استفاده کرد.
آنها نسبتاً ارزان و آسان برای استفاده هستند.
اگر تا به حال از کاست صوتی استفاده کرده اید، می دانید که یک نقطه ضعف بزرگ دارد - این یک دستگاه متوالی است. نوار یک شروع و یک پایان دارد و برای انتقال نوار به آهنگ بعدی باید از دکمه های سریع جلو و عقب استفاده کنید تا شروع آهنگ را پیدا کنید. این به این دلیل است که سرهای نوار ثابت هستند. خرید انواع فلش مموری 32 گیگ

یک دیسک یا کارتریج، مانند نوار کاست، از یک قطعه پلاستیکی نازک که در هر دو طرف با مواد مغناطیسی پوشانده شده است، ساخته شده است. با این حال، شکل آن مانند یک دیسک است تا یک نوار بلند و نازک. آهنگ‌ها در حلقه‌های متحدالمرکز مرتب شده‌اند، بنابراین نرم‌افزار می‌تواند از «فایل 1» به «پرونده 19» بپرد، بدون اینکه نیازی به جلو بردن سریع فایل‌های 2 تا 18 باشد. دیسک یا کارتریج مانند یک رکورد می‌چرخد و هدها به مسیر درست حرکت می‌کنند. فراهم کردن چیزی که به عنوان ذخیره سازی دسترسی مستقیم شناخته می شود. برخی از دستگاه های قابل جابجایی در واقع دارای یک بشقاب دیسک مغناطیسی هستند، شبیه به نصب در هارد دیسک. نوار همچنان برای ذخیره سازی طولانی مدت استفاده می شود، مانند پشتیبان گیری از هارد دیسک سرور، که در آن دسترسی سریع به داده ها ضروری نیست.

هدهای خواندن/نوشتن ("نوشتن" اطلاعات جدید را در رسانه ذخیره سازی ذخیره می کند) هنگامی که هدها بین مسیرها حرکت می کنند، رسانه را لمس نمی کنند. معمولاً نوعی مکانیسم وجود دارد که می توانید برای محافظت از دیسک یا کارتریج از نوشتن روی آن تنظیم کنید. به عنوان مثال، اپتیک الکترونیکی وجود یک بازشو در گوشه پایینی یک دیسکت 3.5 اینچی (یا یک بریدگی در کناره یک دیسکت 5.25 اینچی) را بررسی می کند تا ببیند آیا کاربر می خواهد از نوشتن اطلاعات روی آن جلوگیری کند یا خیر.

https://www.kharide20.com/81-فلش-64-گیگ

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

خرید فلش 16 گیگ ارزان از بهترین فروشگاه ارزان و عمده فروشی ایران خرید 20.

با رونق فناوری کارت SD در هزاران دستگاه، طبیعی است که به این نتیجه برسیم که کارت‌های SD برای سال‌های آینده وجود خواهند داشت. انجمن SD همچنان به گسترش کارت‌های SD ادامه می‌دهد و استانداردهای جدیدی را در خود گنجانده است زیرا سازندگان به بهبود فناوری حافظه فلش کمک می‌کنند. در زمان نگارش این مقاله، UHS-II برای استاندارد کردن سرعت خواندن و نوشتن سریعتر برای کارت های SD در حال توسعه بود.

با توجه به اینکه دستگاه‌های زیادی که کارت‌خوان‌های کارت SD را اضافه می‌کنند، سازندگان پرسیده‌اند، "آیا می‌توانید از آن اسلات برای چیزهای دیگری به جز حافظه فلش استفاده کنید؟" رابط سخت‌افزاری هم قدرت و هم تبادل اطلاعات را برای کارت‌های SD فراهم می‌کند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که فرض کنیم می‌تواند بیش از خواندن و نوشتن داده‌ها انجام دهد. با تشخیص این تقاضا، انجمن SD رابط کارت SDIO را توسعه داد. با افزودن یک رابط کارت SDIO به یک دستگاه، سازندگان می توانند دستگاه را برای استفاده در یک کارت خوان SD موجود تطبیق دهند.

خرید فلش مموری 16 گیگ

در اینجا فقط برخی از عملکردهای تحت پوشش استاندارد رابط کارت SDIO آورده شده است:

اتصال بی سیم با استفاده از Wi-Fi 802.11b یا بلوتوث

خرید فلش 32 گیگ ارزان
ضبط رسانه از طریق دوربین ها و ضبط صدا
اسکنرها و بارکدخوان ها
تیونرهای تلویزیون و رادیو
یکی از دستگاه‌های کوچک شگفت‌انگیز که از SDIO بهره می‌برد، کارت Eye-Fi است. Eye-Fi، Inc. که در سال 2005 تأسیس شد، دارای فناوری ثبت اختراع است که می تواند اسلات کارت SD دوربین شما را به پورتالی برای آپلود مستقیم عکس ها در وب تبدیل کند. کارت Eye-Fi شامل یک رادیو Wi-Fi و نرم‌افزاری است که برای اتصال به شبکه Wi-Fi طراحی شده و سپس از آن اتصال برای آپلود عکس‌ها در رایانه یا یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری عکس مانند Flickr یا Facebook استفاده می‌کند. کارت های Eye-Fi از 49.99 تا 99.99 دلار متغیر هستند.

به طور خلاصه، آینده کارت‌های SD به لطف پذیرش گسترده استانداردهای SD و پیشرفت‌ها و گسترش مستمر آن استانداردها روشن به نظر می‌رسد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هزینه کارت‌های SD در طول زمان معقول‌تر می‌شود، زیرا رقابت برندها قیمت‌ها را کنترل می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارت های حافظه Secure Digital، به صفحه بعد وصل کنید.

https://www.kharide20.com/81-فلش-64-گیگ

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

جهت خرید فلش مموری از ارزان ترین فروشگاه کشور به قیمت همکاری و عمده به فروشگاه خرید 20 سر بزنید

قیمت فلش 16 گیگ

انواع بردها و کانکتورهای مورد استفاده برای RAM در رایانه های رومیزی در چند سال گذشته تکامل یافته اند. اولین انواع انحصاری بودند، به این معنی که سازندگان مختلف رایانه، بردهای حافظه را توسعه دادند که فقط با سیستم های خاص آنها کار می کرد.

سپس SIMM آمد که مخفف ماژول حافظه تک خطی است. این برد حافظه از یک کانکتور 30 ​​پین استفاده می کرد و ابعادی در حدود 3.5 در 0.75 اینچ (حدود 9 در 2 سانتی متر) داشت. در اکثر کامپیوترها، شما مجبور بودید سیم‌کارت‌ها را به صورت جفت با ظرفیت و سرعت یکسان نصب کنید. این به این دلیل است که عرض اتوبوس بیش از یک سیم کارت است.

به عنوان مثال، شما می‌توانید دو سیم‌کارت 8 مگابایتی (مگابایتی) را نصب کنید تا در مجموع 16 مگابایت RAM دریافت کنید. هر سیم‌کارت می‌تواند 8 بیت داده را در یک زمان ارسال کند، در حالی که گذرگاه سیستم می‌توانست 16 بیت را در یک زمان مدیریت کند. بردهای بعدی SIMM، کمی بزرگتر در 4.25 x 1 اینچ (حدود 11 x 2.5 سانتی متر)، از یک رابط 72 پین برای افزایش پهنای باند استفاده کردند و حداکثر 256 مگابایت رم را در اختیار داشتند. SIMM از اوایل دهه 1980 تا اوایل دهه 2000 مورد استفاده قرار گرفت.

در سیر رشد

با افزایش سرعت و پهنای باند پردازنده‌ها، صنعت استاندارد جدیدی را در ماژول حافظه درون خطی دوگانه (DIMM) اتخاذ کرد. ظرفیت DIMM ها متفاوت است و می توان آنها را به جای جفت به صورت جداگانه نصب کرد.

برخی از برندهای لپ تاپ از رم بر اساس پیکربندی ماژول حافظه درون خطی دوگانه طرح کلی کوچک (SODIMM) استفاده می کنند. کارت‌های SODIMM کوچک هستند، تقریباً 2×1 اینچ (5×2.5 سانتی‌متر) و دارای 144 یا 200 پین هستند. ظرفیت هر ماژول از 2 تا 32 گیگابایت است. برخی از رایانه های نوت بوک فرعی از DIMM های کوچکتر نیز استفاده می کنند که به عنوان MicroDIMM شناخته می شوند. صنعت به سمت ماژول‌های DDR4 کم مصرف در لپ‌تاپ‌های نازک‌تر و سبک‌تر حرکت می‌کند، زیرا آنها انرژی کمتری مصرف می‌کنند و فشرده‌تر هستند. متأسفانه، آنها باید در جای خود لحیم شوند، به این معنی که کاربر معمولی نمی تواند رم اصلی را جایگزین کند.

اکثر حافظه های موجود امروزی بسیار قابل اعتماد هستند. اکثر سیستم ها به سادگی دارای کنترلر حافظه هستند که خطاها را هنگام راه اندازی بررسی می کند و بر آن تکیه می کنند. تراشه های حافظه با بررسی خطای داخلی معمولاً از روشی به نام برابری برای بررسی خطاها استفاده می کنند. تراشه های برابری یک بیت اضافی برای هر 8 بیت داده دارند. روش کار برابری ساده است. بیایید ابتدا به برابری زوج نگاه کنیم.

هنگامی که 8 بیت در یک بایت داده دریافت می کند، تراشه تعداد کل 1 ثانیه را جمع می کند. اگر تعداد کل 1ها فرد باشد، بیت برابری بر روی 1 تنظیم می شود. اگر مجموع زوج باشد، بیت برابری روی 0 تنظیم می شود. هنگامی که داده ها از بیت ها بازخوانی می شوند، مجموع دوباره جمع می شود و مقایسه می شود. به بیت برابری اگر مجموع فرد و بیت برابری 1 باشد، داده ها معتبر فرض می شوند و به CPU ارسال می شوند. اما اگر مجموع فرد باشد و بیت برابری 0 باشد، تراشه می داند که در جایی از 8 بیت خطایی وجود دارد و داده ها را تخلیه می کند. برابری فرد به همین صورت عمل می کند، اما بیت برابری زمانی روی 1 تنظیم می شود که تعداد کل 1 های موجود در بایت زوج باشد.

قیمت انواع فلش مموری 16 گیگ ارزان 

مشکل چه بود...

قیمت فلش 64 گیگ

مشکل برابری این است که خطاها را کشف می کند اما هیچ کاری برای اصلاح آنها انجام نمی دهد. اگر یک بایت داده با بیت برابری خود مطابقت نداشته باشد، داده ها دور ریخته می شوند و سیستم دوباره تلاش می کند. رایانه هایی که در موقعیت های بحرانی قرار دارند به سطح بالاتری از تحمل خطا نیاز دارند. سرورهای سطح بالا اغلب دارای نوعی بررسی خطا هستند که به عنوان کد تصحیح خطا (ECC) شناخته می شود. مانند برابری، ECC از بیت های اضافی برای نظارت بر داده ها در هر بایت استفاده می کند. تفاوت این است که ECC از چندین بیت برای بررسی خطا استفاده می کند - تعداد بیت ها به عرض گذرگاه بستگی دارد - به جای یک. حافظه ECC از یک الگوریتم ویژه نه تنها برای تشخیص خطاهای تک بیتی استفاده می کند، بلکه در واقع آنها را نیز تصحیح می کند. حافظه ECC همچنین مواردی را شناسایی می کند که بیش از یک بیت داده در یک بایت از کار بیفتد. چنین خرابی هایی بسیار نادر هستند و حتی با ECC قابل اصلاح نیستند.

اکثر کامپیوترهای فروخته شده از تراشه های حافظه غیر برابری استفاده می کنند. این تراشه ها هیچ نوع بررسی خطای داخلی را ارائه نمی دهند، اما در عوض برای تشخیص خطا به کنترل کننده حافظه متکی هست .https://www.kharide20.com/81-فلش-64-گیگ

  • nahid nahid