موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تمامی ویژگی های درام آماده شیمیایی


همانطور که می دانید، بسیاری از مواد خام شیمیایی، از جمله اسیدها، بالقوه خطرناک هستند. نحوه نگهداری و حمل و نقل مواد اولیه شیمیایی به دلیل واکنش پذیری بالا و خطرات احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین رعایت توصیه های نگهداری و استفاده از بهترین و ایمن ترین نوع بسته بندی ضروری به نظر می رسد. علاوه بر این، امروزه در ساخت بسته بندی ویژگی هایی وجود دارد که ردیابی و کدگذاری مواد را تا حد زیادی تسهیل می کند. یکی از انواع ظروف مورد استفاده برای نگهداری و حمل فرآورده های شیمیایی مایع و حتی مواد جامد درام می باشد که دانستن تمامی مشخصات یک درام مناسب برای محصولات شیمیایی نیازمند اطلاعات دقیق و به روزی است که باید مورد توجه صنعت گران قرار گیرد. یک درام خوب باید بتواند مواد خطرناکی مانند سوخت و مواد خورنده را ذخیره کند و در طراحی آن استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شود.

ویژگی های مهم بشکه مناسب:


زندگی طولانی
ظرفیت ذخیره سازی بالا
مقاومت در برابر ضربه بالا
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
توانایی تحمل فشارهای داخلی بالا
با استاندارد ISO 2015-9001
مقاومت بالا در برابر بارهای وارده
امکان حک یا چاپ لوگو بر روی سطح بشکه.
مقاوم در برابر مواد خورنده
مقاومت در برابر تغییر شکل در اثر حرارت ناشی از میعانات داغ
بدون تغییر شکل در طول حمل و نقل، ذخیره سازی و ذخیره سازی.
امکان ردیابی بشکه ها با شماره برچسب منحصر به فرد برای هر بشکه
وزن سبک برای کاهش هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی.
بدون نیاز به پوشش یا رنگ آمیزی داخلی و خارجی.
امکان ثبت بر روی مهرهای پلاستیکی و چاپ روی مهرهای فلزی
مقاومت بالا در برابر تغییر شکل در اثر تغییرات شیمیایی
درب ها مجهز به مهر و موم هستند تا از باز نشدن درب های بشکه اطمینان حاصل شود.
دارای روکش سوپاپ برای جلوگیری از بالا آمدن فشار داخلی موادی که گاز تولید می کنند.
توانایی تحمل بارهای ناشی از پرتاب (حدود 208 کیلوگرم) از ارتفاع انبار و نگهداری مواد.
علائم آموزنده و دستورالعمل های ایمنی روی بسته بندی محصولات شیمیایی
بنابراین مهم ترین مرحله برای شروع، انتخاب ظروف مناسب برای مواد شیمیایی و نکات ایمنی اضافی است که MSDS هر ماده باید رعایت شود. از جمله نگهداری مواد در مکانی دور از رطوبت، نور خورشید و دمای بالا و غیره.

بشکه 100 لیتری

بشکه های ترافیکی را بشکه های ایمنی نیز می گویند. از این بشکه ها برای افزایش امنیت و ایزوله سازی محیط هایی مانند جاده ها، کارخانه ها و ... برای سهولت در حمل و نقل بشکه های امنیتی یا ترافیکی یک دستگیره در قسمت بالایی تعبیه شده است. همچنین رنگ آنها معمولاً نارنجی و زرد است. همچنین در بالای این بشکه ها محلی برای نصب چراغ ها یا نوارهای هشدار دهنده وجود دارد.

بویه های ترافیکی به دلیل توزیع گسترده در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند، اما شکل آنها می تواند متفاوت باشد. بشکه های امنیتی مورد استفاده در ایران معمولا زرد هستند. این بشکه ها به رنگ زرد یا مشکی هستند تا راحت تر در خیابان دیده شوند.

زمانی از وسایل فلزی پر از ماسه یا آب برای هشدار به رانندگان استفاده می شد. با این حال، بشکه های امنیتی یا ترافیکی از مواد پلیمری PVC ساخته شده اند که دارای خواص UV، اکسیداسیون و ضد الکتریسیته ساکن هستند. همه این موارد سطل های ترافیکی را بسیار انعطاف پذیر می کند و می تواند در جاده ها و ترافیک استفاده شود زیرا سطل های ترافیکی بسیار قوی هستند و می توانند در برابر ضربه های شدیدی که در جاده وارد می شوند مقاومت کنند. بشکه های پلاستیکی ترافیکی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل آن سبک بودن آن است. علائم هشدار قبلاً به شکل مخروط و غیره بود، اما این بشکه‌های استوانه‌ای شکل، دیدن آنها را برای رانندگان در سطح جاده آسان‌تر می‌کرد.

 

بشکه 140 لیتری


استفاده از درام های امنیتی

تعداد تصادفات جاده ای امروز بسیار بیشتر از گذشته است. بنابراین مسئولان باید سامانه های هشدار چهارراهی را بهتر و بهتر تجهیز کنند. یکی از این سیستم های هشدار دهنده، بشکه های ایمنی یا ترافیکی هستند. درام های ایمنی یا ترافیکی کاربردهای متفاوتی دارند. آنها به دلایل ایمنی به طور گسترده در جاده ها و بزرگراه ها استفاده می شوند و امروزه پرکاربردترین تجهیزات ایمنی در جاده ها هستند. در ضمن همانطور که گفته شد سیستم های هشدار دهنده اشکال مختلفی دارند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و هر کدام باید با توجه به شرایط و نیاز جاده در محل مورد نظر در نظر گرفته شوند. و یکی از کاربردهای مهم بشکه های ایمنی یا ترافیکی هشدار و راهنمایی در بزرگراه ها می باشد. بنابراین اگر این بشکه ها را در خیابان یا خیابان دیدید، باید بدانید که خطر نزدیک است یا باید مراقب باشید. یکی دیگر از کاربردهای بشکه امنیت یا ترافیک است که نشان دهنده ترافیک است. به عنوان مثال، هنگامی که در جاده ای مانند یک کارخانه یا خانه ساخت و ساز انجام می شود، از این بشکه ها برای هشدار به رانندگان نزدیک آن منطقه استفاده می کنند. بنابراین خودروها باید در این منطقه کندتر حرکت کنند.

 

مشخصه بشکه های ترافیکی یا امنیتی.

 

یکی از مهمترین ویژگی های بشکه های امنیتی این است که می توان آنها را با ماسه و آب پر کرد تا وزن آنها افزایش یابد و بشکه ها را به بلوک های سنگین تبدیل کند. البته پرکردن این بشکه ها قوانینی دارد که باید با توجه به شرایط جاده و محل استفاده انجام شود. و در انتها، کیگ ها به راحتی تخلیه می شوند تا به راحتی جابجا شوند.

با استفاده از محدود کننده سرعت
به خواندن ادامه دهید
انواع بشکه ترافیکی تولیدی

شناور ترافیکی زرد 85 سانتی متری.
بشکه های قند ترافیکی به ارتفاع 25 سانتی متر
بشکه قند ترافیکی به ارتفاع 75 سانتی متر
طراحی و اجرای بشکه های ایمنی و ترافیکی

https://b2n.ir/k68366

به طور خلاصه می توان مزایای این محصول را به شرح زیر خلاصه کرد:

بشکه های ترافیکی به گونه ای طراحی شده اند که بشکه های ایمنی 7 کیلوگرمی می توانند در برابر ضربه ناگهانی مقاومت کرده و از شدت ضربه بکاهند. در این صورت آسیب جزئی به سرنشینان و خودرو وارد می شود.
مزیت تابلوهای رنگی شب روی بشکه ها این است که رانندگان می توانند مسیر را در تاریکی و در شب ببینند. در این صورت تعداد تصادفات رانندگی نیز کاهش می یابد.
با قرار دادن بشکه ایمنی در جاده های برون شهری، رمپ های خروجی یا مکان هایی با پیچ های خطرناک جان رانندگان را نجات می دهد.
شناور ترافیکی برای مقاومت در برابر گرما، رطوبت، نوسانات جوی و جریان های آب و هوایی طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

درام های پلاستیکی ظروف ساده و در عین حال همه کاره ای هستند که برای نگهداری انواع محصولات و مواد مورد استفاده قرار می گیرند. یک انتخاب محبوب برای شرکت هایی است که در صنایع مختلف با کاربردهای مختلف ذخیره سازی کار می کنند. بشکه های پلاستیکی همه کاره، بادوام و از همه مهمتر دیده شدن هستند. بشکه ها در اندازه های مختلف هستند و می توانند هر چیزی از مواد شیمیایی گرفته تا غذا و نوشیدنی را در خود ذخیره کنند. در این مقاله ما بسیاری از مواردی که می توانند در آن ذخیره شوند را شناسایی می کنیم.
مزایای بشکه های پلاستیکی
قبل از اینکه آنچه را که می توان در درام های پلاستیکی ذخیره کرد بررسی کنیم، اجازه دهید نگاهی گذرا به مزایای استفاده از آنها برای ذخیره سازی بیاندازیم.

بشکه دهانه گشاد 40 لیتری

بشکه های پلاستیکی سبک وزن و بسیار قابل حمل هستند، به خصوص در مقایسه با سایر ظروف ذخیره سازی مانند بشکه های فولادی.

پلاستیک ماده ای به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر و قوی است و مزایای زیادی نسبت به جایگزین های شل مانند الیاف دارد که اغلب برای ذخیره سازی نیز استفاده می شود.

نکته مهم این است که بشکه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد هستند و همچنین ارزش زیادی دارند زیرا می توان آنها را در اندازه های مختلف به تولید انبوه رساند و برای نگهداری انواع مواد سفارشی کرد.


بشکه دهانه گشاد 70 لیتری
بشکه پلاستیکی
چه چیزی را می توانید در یک بشکه پلاستیکی ذخیره کنید؟
درام های پلاستیکی می توانند مواد مختلفی را در خود ذخیره کنند.

با این حال، از آنجایی که می‌توان آن‌ها را در درجه‌ها، قدرت‌ها و ظرفیت‌های مختلف ساخت، مهم است که اطمینان حاصل شود که بشکه‌هایی که استفاده می‌کنید قادر به نگهداری مواد مورد استفاده شما هستند.

این امر به ویژه برای مواد شیمیایی و خطرناکی که برای نگهداری ایمن به پلاستیک تایید شده نیاز دارند، مهم است.

بخور و بیاشام
هنگامی که نیاز به حمل غذا و نوشیدنی از مکانی به مکان دیگر دارید، بشکه های پلاستیکی گزینه خوبی هستند.

این می تواند مواد غذایی و نوشیدنی ها را به صورت فله ای ذخیره کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی اقلام را حمل کنید و سپس آنها را در انبارها یا حتی کولرهای صنعتی خنک نگه دارید.

قوطی های پلاستیکی جری مخصوصاً برای آشپزخانه های غذاخوری مناسب هستند زیرا می توانند به راحتی مقادیر زیادی غذای خشک، پودری و مایع را ذخیره کنند.

https://b2n.ir/h47383

مواد خورنده

مواد خورنده

بشکه پلاستیکی

پلاستیک های قوی برای ذخیره مواد شیمیایی سوزاننده و خطرناک ایده آل هستند زیرا مانند سایر مواد مانند فولاد تجزیه نمی شوند.

آنها راهی امن برای ذخیره و انتقال اسیدها و سایر مواد شیمیایی بالقوه خطرناک را فراهم می کنند و آنها را به یک انتخاب اقتصادی در بسیاری از محیط های صنعتی تبدیل می کنند.

روان کننده ها و روغن ها
درام های پلاستیکی همچنین برای ذخیره و انتقال حجم زیادی از مایعات صنعتی از جمله روان کننده ها و روغن ها عالی هستند.

می توانید بشکه ها را به طور مقرون به صرفه و مطمئن قفل کنید و به مایعات داخل آن دسترسی آسان داشته باشید.

پودر لباس شویی
درام های پلاستیکی روشی ارزشمند و ایمن برای ذخیره مقادیر زیادی از محصولات تمیز کننده هستند.

آنها اغلب توسط شرکت های تمیز کننده بزرگ استفاده می شوند زیرا خورنده نیستند و می توانند حجم زیادی از محصولات تمیز کننده مایع را ذخیره کنند.

درام های پلاستیکی روشی فوق العاده برای ذخیره طیف گسترده ای از محصولات و مواد هستند و انتخاب ایده آلی برای مشاغل در طیف گسترده ای از صنایع هستند.



چگونه بشکه های پلاستیکی خود را پر کنیم

بشکه پلاستیکی باز 220 لیتری با درب فلزی و بشکه دوبل پلاستیکی 220 لیتری





بشکه پلاستیکی




درام های پلاستیکی یکی از صنعتی ترین گزینه های ذخیره سازی در جهان است. بشکه های پلاستیکی آبی کلاسیک نیز یک منظره وارداتی در کمپ هستند زیرا بادوام، قابل استفاده مجدد و قابل مشاهده هستند.

اما برای اینکه این ظروف دوام بیشتری داشته باشند، مهم است که یاد بگیرید چگونه بشکه های پلاستیکی خود را با خیال راحت پر کنید. در این مقاله، توضیح می دهد که چه محصولاتی را می توان به طور ایمن در بشکه های پلاستیکی نگهداری کرد، درام های پلاستیکی را چگونه می توان با خیال راحت حمل کرد و در هنگام نگهداری یا حمل مواد صنعتی چه مقررات دولتی باید رعایت شود.

بشکه های پلاستیکی چه محتوایی می توانند داشته باشند؟
یک راه حل ذخیره سازی صنعتی فوق العاده همه کاره، درام های پلاستیکی را می توان برای ذخیره ایمن طیف وسیعی از کالاها، محصولات و مواد استفاده کرد. این شامل همه چیز از رنگ و روغن گرفته تا سس و خمیر است.

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید، بسیاری از مواد خام شیمیایی، از جمله اسیدها، بالقوه خطرناک هستند. نحوه نگهداری و حمل و نقل مواد اولیه شیمیایی به دلیل واکنش پذیری بالا و خطرات احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین رعایت نکات نگهداری و استفاده از بهترین و مطمئن ترین روش بسته بندی ضروری به نظر می رسد. علاوه بر این، امروزه در ساخت بسته بندی ویژگی هایی وجود دارد که ردیابی و کدگذاری مواد را بسیار آسان می کند. یکی از انواع بسته بندی که برای نگهداری و حمل مواد شیمیایی مایع و حتی مواد جامد استفاده می شود، درام است. دانستن تمامی مشخصات یک درام مناسب برای مواد شیمیایی نیازمند اطلاعات دقیق و به روزی است که باید مورد توجه صنعتگران قرار گیرد. یک درام خوب باید بتواند مواد خطرناکی مانند مواد قابل احتراق و خورنده را ذخیره کند و در طراحی آن باید استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شود.

ویژگی های مهم بشکه مناسب:
زندگی طولانی
ظرفیت ذخیره سازی بالا
مقاومت در برابر ضربه بالا
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
توانایی تحمل فشار داخلی بالا
با استاندارد ISO 2015-9001

بشکه ی 40 لیتری با درب معمولی
مقاومت بالا در برابر بارهای وارده
امکان حک یا چاپ لوگو بر روی سطح بشکه
مقاوم در برابر مواد خورنده
مقاومت در برابر تغییر شکل ناشی از گرمای میعانات داغ
بدون تغییر شکل در طول حمل و نقل، ذخیره سازی و ذخیره سازی
امکان ردیابی کیگ ها با شماره برچسب منحصر به فرد برای هر بشکه
وزن سبک برای کاهش هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی

https://b2n.ir/f10432
بدون پوشش یا رنگ آمیزی داخلی و خارجی مورد نیاز است
امکان حکاکی روی مهرهای پلاستیکی و چاپ روی مهرهای فلزی
مقاومت بالا در برابر تغییر شکل ناشی از تغییرات شیمیایی
برای اطمینان از باز نشدن درب‌ها، درب‌ها دارای مهر و موم هستند

بشکه ی دهانه گشاد 70 لیتری
دارای روکش سوپاپ برای جلوگیری از بالا آمدن فشار داخلی موادی که گاز تولید می کنند.
توانایی تحمل بارهای ناشی از پرتاب (حدود 208 کیلوگرم) از ارتفاع انبار و نگهداری مواد
علائم اطلاعاتی و دستورالعمل های ایمنی روی بسته بندی مواد شیمیایی
بنابراین مهمترین اقدامی که باید با آن شروع کرد، انتخاب ظروف مناسب برای مواد شیمیایی و نکات ایمنی اضافی است. MSDS هر ماده باید رعایت شود. از جمله نگهداری مواد در مکانی به دور از رطوبت، نور خورشید و دمای بالا و غیره.

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

گالن 20 لیتری

گالن بادی 20 لیتری یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار است. گالن 20 لیتری قابل استفاده در صنایع مختلف است. مانند صنایع شیمیایی، شوینده ها، مواد دارویی، انواع روان کننده ها، سموم کشاورزی و موارد دیگر. با توجه به اینکه گالن 20 لیتری ظرفیت و حجم نسبتا بالایی دارد باید از مواد پلاستیکی سبک و در عین حال بسیار مقاوم ساخته شود.

این گالن با استفاده از مواد اولیه درجه یک و پلی اتیلن بکر تولید می شود. پلی اتیلن به دلیل خواص خاص و منحصر به فردش بهترین ماده ای است که می توان برای ساخت این گالن استفاده کرد. پلاستیک پلی اتیلن بسیار سبک است و به هیچ وجه به مواد شیمیایی و مواد خورنده واکنش نشان نمی دهد.

گالن 20 لیتری دکمه دار

این پلاستیک در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد، این خواص البته زمانی اعمال می شود که ماده ای که گالن از آن ساخته شده نو باشد. زیرا برخی از تولیدکنندگان برای ساخت این گالن ها از مواد گرانولی استفاده می کنند و برای اینکه دسته دوم مواد اولیه را برای مشتریان شناسایی نکنند، از رنگ های آبی و تیره متنوع برای ساخت این گالن ها استفاده می کنند.

https://b2n.ir/k68765

به طور کلی فرمت گالن بادی 20 لیتری یکی از پرکاربردترین گالن ها در صنایع مختلف می باشد. و آنها این کاربرد گسترده را مدیون استحکام و دوام، تنوع، مواد اولیه مرغوب و کیفیت عالی خود هستند. این صنایع شامل پتروشیمی، آرایشی و بهداشتی، کشاورزی و مواد غذایی است.

گالن 30 لیتری دهانه گشاد

علاوه بر این تولید، اگر می خواهید سود بیشتری کسب کنید، قالب تزریق پلاستیک گلدان گل یا قالب تزریق پلاستیک ماشین بازی فولوکس می تواند پیشنهادهای بسیار خوبی باشد، زیرا جزء تولیدات عمومی هستند و فروش بسیار خوبی دارند. اگر طرح یا ایده ای در زمینه خط تولید دارید، استوک پلات می تواند آن را برای شما پیاده سازی کند.

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • nahid nahid
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • nahid nahid