موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

  • ۰
  • ۰

خرید فلش 16 گیگ ارزان از بهترین فروشگاه ارزان و عمده فروشی ایران خرید 20.

با رونق فناوری کارت SD در هزاران دستگاه، طبیعی است که به این نتیجه برسیم که کارت‌های SD برای سال‌های آینده وجود خواهند داشت. انجمن SD همچنان به گسترش کارت‌های SD ادامه می‌دهد و استانداردهای جدیدی را در خود گنجانده است زیرا سازندگان به بهبود فناوری حافظه فلش کمک می‌کنند. در زمان نگارش این مقاله، UHS-II برای استاندارد کردن سرعت خواندن و نوشتن سریعتر برای کارت های SD در حال توسعه بود.

با توجه به اینکه دستگاه‌های زیادی که کارت‌خوان‌های کارت SD را اضافه می‌کنند، سازندگان پرسیده‌اند، "آیا می‌توانید از آن اسلات برای چیزهای دیگری به جز حافظه فلش استفاده کنید؟" رابط سخت‌افزاری هم قدرت و هم تبادل اطلاعات را برای کارت‌های SD فراهم می‌کند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که فرض کنیم می‌تواند بیش از خواندن و نوشتن داده‌ها انجام دهد. با تشخیص این تقاضا، انجمن SD رابط کارت SDIO را توسعه داد. با افزودن یک رابط کارت SDIO به یک دستگاه، سازندگان می توانند دستگاه را برای استفاده در یک کارت خوان SD موجود تطبیق دهند.

خرید فلش مموری 16 گیگ

در اینجا فقط برخی از عملکردهای تحت پوشش استاندارد رابط کارت SDIO آورده شده است:

اتصال بی سیم با استفاده از Wi-Fi 802.11b یا بلوتوث

خرید فلش 32 گیگ ارزان
ضبط رسانه از طریق دوربین ها و ضبط صدا
اسکنرها و بارکدخوان ها
تیونرهای تلویزیون و رادیو
یکی از دستگاه‌های کوچک شگفت‌انگیز که از SDIO بهره می‌برد، کارت Eye-Fi است. Eye-Fi، Inc. که در سال 2005 تأسیس شد، دارای فناوری ثبت اختراع است که می تواند اسلات کارت SD دوربین شما را به پورتالی برای آپلود مستقیم عکس ها در وب تبدیل کند. کارت Eye-Fi شامل یک رادیو Wi-Fi و نرم‌افزاری است که برای اتصال به شبکه Wi-Fi طراحی شده و سپس از آن اتصال برای آپلود عکس‌ها در رایانه یا یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری عکس مانند Flickr یا Facebook استفاده می‌کند. کارت های Eye-Fi از 49.99 تا 99.99 دلار متغیر هستند.

به طور خلاصه، آینده کارت‌های SD به لطف پذیرش گسترده استانداردهای SD و پیشرفت‌ها و گسترش مستمر آن استانداردها روشن به نظر می‌رسد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هزینه کارت‌های SD در طول زمان معقول‌تر می‌شود، زیرا رقابت برندها قیمت‌ها را کنترل می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارت های حافظه Secure Digital، به صفحه بعد وصل کنید.

https://www.kharide20.com/81-فلش-64-گیگ

  • ۰۱/۰۹/۰۴
  • nahid nahid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی