موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

  • ۰
  • ۰

تمامی ویژگی های درام آماده شیمیایی


همانطور که می دانید، بسیاری از مواد خام شیمیایی، از جمله اسیدها، بالقوه خطرناک هستند. نحوه نگهداری و حمل و نقل مواد اولیه شیمیایی به دلیل واکنش پذیری بالا و خطرات احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین رعایت توصیه های نگهداری و استفاده از بهترین و ایمن ترین نوع بسته بندی ضروری به نظر می رسد. علاوه بر این، امروزه در ساخت بسته بندی ویژگی هایی وجود دارد که ردیابی و کدگذاری مواد را تا حد زیادی تسهیل می کند. یکی از انواع ظروف مورد استفاده برای نگهداری و حمل فرآورده های شیمیایی مایع و حتی مواد جامد درام می باشد که دانستن تمامی مشخصات یک درام مناسب برای محصولات شیمیایی نیازمند اطلاعات دقیق و به روزی است که باید مورد توجه صنعت گران قرار گیرد. یک درام خوب باید بتواند مواد خطرناکی مانند سوخت و مواد خورنده را ذخیره کند و در طراحی آن استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شود.

ویژگی های مهم بشکه مناسب:


زندگی طولانی
ظرفیت ذخیره سازی بالا
مقاومت در برابر ضربه بالا
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
توانایی تحمل فشارهای داخلی بالا
با استاندارد ISO 2015-9001
مقاومت بالا در برابر بارهای وارده
امکان حک یا چاپ لوگو بر روی سطح بشکه.
مقاوم در برابر مواد خورنده
مقاومت در برابر تغییر شکل در اثر حرارت ناشی از میعانات داغ
بدون تغییر شکل در طول حمل و نقل، ذخیره سازی و ذخیره سازی.
امکان ردیابی بشکه ها با شماره برچسب منحصر به فرد برای هر بشکه
وزن سبک برای کاهش هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی.
بدون نیاز به پوشش یا رنگ آمیزی داخلی و خارجی.
امکان ثبت بر روی مهرهای پلاستیکی و چاپ روی مهرهای فلزی
مقاومت بالا در برابر تغییر شکل در اثر تغییرات شیمیایی
درب ها مجهز به مهر و موم هستند تا از باز نشدن درب های بشکه اطمینان حاصل شود.
دارای روکش سوپاپ برای جلوگیری از بالا آمدن فشار داخلی موادی که گاز تولید می کنند.
توانایی تحمل بارهای ناشی از پرتاب (حدود 208 کیلوگرم) از ارتفاع انبار و نگهداری مواد.
علائم آموزنده و دستورالعمل های ایمنی روی بسته بندی محصولات شیمیایی
بنابراین مهم ترین مرحله برای شروع، انتخاب ظروف مناسب برای مواد شیمیایی و نکات ایمنی اضافی است که MSDS هر ماده باید رعایت شود. از جمله نگهداری مواد در مکانی دور از رطوبت، نور خورشید و دمای بالا و غیره.

بشکه 100 لیتری

بشکه های ترافیکی را بشکه های ایمنی نیز می گویند. از این بشکه ها برای افزایش امنیت و ایزوله سازی محیط هایی مانند جاده ها، کارخانه ها و ... برای سهولت در حمل و نقل بشکه های امنیتی یا ترافیکی یک دستگیره در قسمت بالایی تعبیه شده است. همچنین رنگ آنها معمولاً نارنجی و زرد است. همچنین در بالای این بشکه ها محلی برای نصب چراغ ها یا نوارهای هشدار دهنده وجود دارد.

بویه های ترافیکی به دلیل توزیع گسترده در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند، اما شکل آنها می تواند متفاوت باشد. بشکه های امنیتی مورد استفاده در ایران معمولا زرد هستند. این بشکه ها به رنگ زرد یا مشکی هستند تا راحت تر در خیابان دیده شوند.

زمانی از وسایل فلزی پر از ماسه یا آب برای هشدار به رانندگان استفاده می شد. با این حال، بشکه های امنیتی یا ترافیکی از مواد پلیمری PVC ساخته شده اند که دارای خواص UV، اکسیداسیون و ضد الکتریسیته ساکن هستند. همه این موارد سطل های ترافیکی را بسیار انعطاف پذیر می کند و می تواند در جاده ها و ترافیک استفاده شود زیرا سطل های ترافیکی بسیار قوی هستند و می توانند در برابر ضربه های شدیدی که در جاده وارد می شوند مقاومت کنند. بشکه های پلاستیکی ترافیکی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل آن سبک بودن آن است. علائم هشدار قبلاً به شکل مخروط و غیره بود، اما این بشکه‌های استوانه‌ای شکل، دیدن آنها را برای رانندگان در سطح جاده آسان‌تر می‌کرد.

 

بشکه 140 لیتری


استفاده از درام های امنیتی

تعداد تصادفات جاده ای امروز بسیار بیشتر از گذشته است. بنابراین مسئولان باید سامانه های هشدار چهارراهی را بهتر و بهتر تجهیز کنند. یکی از این سیستم های هشدار دهنده، بشکه های ایمنی یا ترافیکی هستند. درام های ایمنی یا ترافیکی کاربردهای متفاوتی دارند. آنها به دلایل ایمنی به طور گسترده در جاده ها و بزرگراه ها استفاده می شوند و امروزه پرکاربردترین تجهیزات ایمنی در جاده ها هستند. در ضمن همانطور که گفته شد سیستم های هشدار دهنده اشکال مختلفی دارند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و هر کدام باید با توجه به شرایط و نیاز جاده در محل مورد نظر در نظر گرفته شوند. و یکی از کاربردهای مهم بشکه های ایمنی یا ترافیکی هشدار و راهنمایی در بزرگراه ها می باشد. بنابراین اگر این بشکه ها را در خیابان یا خیابان دیدید، باید بدانید که خطر نزدیک است یا باید مراقب باشید. یکی دیگر از کاربردهای بشکه امنیت یا ترافیک است که نشان دهنده ترافیک است. به عنوان مثال، هنگامی که در جاده ای مانند یک کارخانه یا خانه ساخت و ساز انجام می شود، از این بشکه ها برای هشدار به رانندگان نزدیک آن منطقه استفاده می کنند. بنابراین خودروها باید در این منطقه کندتر حرکت کنند.

 

مشخصه بشکه های ترافیکی یا امنیتی.

 

یکی از مهمترین ویژگی های بشکه های امنیتی این است که می توان آنها را با ماسه و آب پر کرد تا وزن آنها افزایش یابد و بشکه ها را به بلوک های سنگین تبدیل کند. البته پرکردن این بشکه ها قوانینی دارد که باید با توجه به شرایط جاده و محل استفاده انجام شود. و در انتها، کیگ ها به راحتی تخلیه می شوند تا به راحتی جابجا شوند.

با استفاده از محدود کننده سرعت
به خواندن ادامه دهید
انواع بشکه ترافیکی تولیدی

شناور ترافیکی زرد 85 سانتی متری.
بشکه های قند ترافیکی به ارتفاع 25 سانتی متر
بشکه قند ترافیکی به ارتفاع 75 سانتی متر
طراحی و اجرای بشکه های ایمنی و ترافیکی

https://b2n.ir/k68366

به طور خلاصه می توان مزایای این محصول را به شرح زیر خلاصه کرد:

بشکه های ترافیکی به گونه ای طراحی شده اند که بشکه های ایمنی 7 کیلوگرمی می توانند در برابر ضربه ناگهانی مقاومت کرده و از شدت ضربه بکاهند. در این صورت آسیب جزئی به سرنشینان و خودرو وارد می شود.
مزیت تابلوهای رنگی شب روی بشکه ها این است که رانندگان می توانند مسیر را در تاریکی و در شب ببینند. در این صورت تعداد تصادفات رانندگی نیز کاهش می یابد.
با قرار دادن بشکه ایمنی در جاده های برون شهری، رمپ های خروجی یا مکان هایی با پیچ های خطرناک جان رانندگان را نجات می دهد.
شناور ترافیکی برای مقاومت در برابر گرما، رطوبت، نوسانات جوی و جریان های آب و هوایی طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • nahid nahid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی