موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

  • ۰
  • ۰

حافظه فلش گذشته و آینده و بهترین مرجع فروش در ابران

(قیمت همکاری فلش 8 گیگ )
تاریخچه ذخیره سازی فلش
فلش نوعی حافظه دروازه شناور است که در سال 1984 توسط فوجیو ماسوکا در توشیبا اختراع شد. در سال 1986، توشیبا اولین تراشه فلش نوع NAND را معرفی کرد و اینتل تراشه NOR را عرضه کرد. فلش مموری عملکردی نوآورانه ارائه کرد و به سرعت دنیای ذخیره سازی داده ها را مختل کرد. همانطور که استفاده از داده ها رشد کرد و دستگاه ها سبک تر و کوچکتر شدند، سیستم های فلش سریع ترین راه برای ذخیره، نوشتن، برنامه ریزی مجدد و انتقال اطلاعات دیجیتال را نشان دادند.

قیمت فلش مموری 8 گیگ

روندهای فعلی
در سال 2000، درایو فلش USB برای ذخیره و انتقال فایل ها ساخته شد. دستگاه قابل حمل جمع و جور بود و ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به سیستم های قبلی داشت. در سال 2005، اپل اولین آی پاد مبتنی بر فلش خود را عرضه کرد. امروزه فلش مموری در همه چیز از دستگاه های موبایل و دوربین های دیجیتال گرفته تا وسایل نقلیه وجود دارد. برای شرکت های بزرگ، سرعت و چگالی فلش آن را به فناوری ذخیره سازی انتخابی تبدیل کرده است و تا حد زیادی دیسک های سخت را در مراکز داده جابجا کرده است. خرید بهترین فلش 8گیگ ارزان قیمت با بهترین قیمت روز بازار

 

 

آینده ذخیره سازی فلش
روندها و پیشرفت ها در این زمینه ها رخ می دهد:

هارد در مقابل SSD
حافظه های SSD و فلش توان خروجی بالاتری نسبت به هارد دیسک ها دارند، اما می توانند گران تر باشند. بسیاری از سازمان ها رویکرد هیبریدی را اتخاذ می کنند و سرعت فلش را با ظرفیت هارد دیسک ها مخلوط می کنند. یک زیرساخت متعادل به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از فناوری مناسب برای نیازهای مختلف ذخیره‌سازی استفاده کنند، و راهی مقرون‌به‌صرفه برای انتقال از HDD‌های قدیمی بدون نیاز به فلش کامل ارائه می‌دهد.

خرید فلش

SAS/SATA
SCSI متصل سریال (SAS) و پیوست با فناوری پیشرفته سریال (SATA) رابط های ذخیره سازی فلش هستند که برای انتقال داده ها به و از هارد دیسک ها استفاده می شوند. آنها می توانند طول عمر سیستم های قدیمی را افزایش دهند و همچنین در SSD ها برای پشتیبانی از برنامه هایی که نیاز به ورودی/خروجی سریع (I/O) دارند، استفاده می شوند. SAS و SATA بر اساس مکانیک HDD طراحی شده‌اند و دارای محدودیت‌های قدیمی هستند. بسیاری از سازمان ها از این رابط ها به NVME انتقال یافته اند.

NVME و چند ابری
NVME یک پروتکل بسیار سریع است که برای هوش مصنوعی (AI) و کاربردهای بلادرنگ مناسب است. سربار ورودی/خروجی بین CPU و فضای ذخیره‌سازی را کاهش می‌دهد که منجر به بهبود عملکرد قابل توجهی می‌شود. با حرکت به سمت فضای ابری، NVME با عملکرد داخلی، حفاظت از داده، انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های در دسترس بالا، برای پشتیبانی از محیط‌های ذخیره‌سازی چند ابری و مرکزی ترکیبی مناسب است.
NVME روی پارچه
NVME روی فابریک انتقال داده را بین یک کامپیوتر میزبان و یک SSD از طریق شبکه ای مانند اترنت، کانال فیبر یا اینترنت امکان پذیر می کند. مزایای اتصال پارچه شامل دسترسی مشترک، ظرفیت بیشتر و حفاظت از داده های پیشرفته است. استفاده از پارچه همچنین نقاط ضعف منفرد را از بین می برد و مدیریت را ساده می کند.

 

 پیشنهاد میکنیم با واردات کننده فلش مموری و پخش عمده رم و فلش مموری به صورت عمده و قیمت خریدهمکاری اشنا شوید تا از ارزان ترین قیمت های کشور شگفت زده شوید.(با اطمینان میگوییم)https://www.kharide20.com/19-flash-memory

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • nahid nahid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی