موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

موضوعات به روز

مقالات مختلف در زمینه های گوناگون

  • ۰
  • ۰

فلش مموری ها، یک کابینت بایگانی مجازی در جیب شما هستند. اگر به دنبال فروشگاهی برای پیدا کردن پایین ترین قیمت فلش مموری هستید خرید20 را انتخاب کنید.  درایوهای فلش USB با ظهور فضای ابری محبوبیت خود را کاهش دادند، اما این دستگاه های قابل حمل چیزهای زیادی برای ارائه دارند. درایوهای فلش که به عنوان درایوهای انگشت شست یا مموری استیک نیز شناخته می‌شوند، فضای ذخیره‌سازی برای پشتیبان‌گیری از عکس‌های با ارزش، پخش فیلم در صفحه بزرگ یا کپی فایل‌ها از یک تلفن یا لپ‌تاپ به دیگری فراهم می‌کنند. آنها مقرون به صرفه هستند، به اندازه کافی کوچک هستند که بر روی یک جاکلیدی قرار می گیرند، و ظرفیت ها و سرعت انتقال داده ها در حال افزایش است.

خرید فلش usb3

پس از آزمایش بسیاری، اینها بهترین درایوهای فلش USB هستند که برای اهداف و بودجه های مختلف توصیه می کنیم. اگر به بیش از 1 ترابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید، راهنمای ما در مورد بهترین درایوهای ذخیره سازی قابل حمل را بررسی کنید.
با ایجاد تعادل کامل بین سرعت، قابلیت اطمینان و قیمت، SanDisk Extreme Pro سخت است. دارای یک کیف آلومینیومی براق و بادوام با حلقه ای برای اتصال آن به حلقه کلید. لغزنده پلاستیکی را فشار دهید تا دوشاخه USB-A آشکار یا پنهان شود، و کاملاً با یک دست قابل اجرا است. در آزمایش‌های ما، سرعت‌ها با آنچه SanDisk تبلیغ می‌کند مطابقت داشت (420 مگابایت در ثانیه خواندن، 380 مگابایت بر ثانیه نوشتن)، و برای هر کسی که به طور منظم فایل‌ها را بین دستگاه‌ها کپی می‌کند، ایده‌آل است. گزینه های مختلف ظرفیت ذخیره سازی (تا 1 ترابایت) و ضمانت مادام العمر دریافت می کنید.


بهترین درایو USB-C (و سریعترین)


Kingston DataTraveler Max (1 ترابایت)
این درایو آنقدر سریع کل پوشه دوربین را از تلفن پیکسل من در لپ تاپ من کپی کرد که می ترسیدم ممکن است خراب شده باشد. اما وقتی لپ تاپم را چک کردم همه چیز موجود و درست بود. این یک درایو پلاستیکی بسیار سبک وزن با قسمت بالایی لبه دار است که به شما امکان می دهد دوشاخه USB-C را به داخل و خارج کنید. یک حلقه کوچک در بالا به این معنی است که می توانید آن را به یک حلقه کلید متصل کنید. اگر می‌خواهید فایل‌ها را بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌های دارای پورت USB-C پشتیبان‌گیری یا جابه‌جا کنید، انتخاب خوبی است. این درایو بسیار سریع‌ترین درایوی است که من آزمایش کرده‌ام (1000 مگابایت بر ثانیه خواندن، 900 مگابایت بر ثانیه نوشتن)، بنابراین برای انتقال فایل‌های بزرگ بسیار عالی است. ما به مدل 1 ترابایتی لینک داده ایم، اما گزینه های 256 و 512 گیگابایتی نیز موجود است. قیمت انواع فلش usb3 

 

قیمت فلش 8 گیگ

 

بهترین برای گوشی ها
SanDisk iXpand Luxe (128 گیگابایت)
اگر می خواهید یک درایو فلش برای پشتیبان گیری و کپی عکس ها و سایر فایل ها از گوشی هوشمند خود داشته باشید، من iXpand Luxe را دوست دارم. این یک پلاگین لایتنینگ برای آیفون و آیپد در یک طرف دارد و در طرف دیگر یک دوشاخه USB-C آشکار می‌شود، بنابراین می‌توانید فایل‌ها را به یا از دستگاه‌ها و لپ‌تاپ‌های اندرویدی منتقل کنید. دارای روکش فلزی با حلقه برای جاکلیدی و بسیار باریک است. این طراحی به این معنی است که یک دوشاخه همیشه در معرض دید قرار دارد، و در حالی که SanDisk شامل یک پوشش پلاستیکی جداگانه است که روی آن شکاف می‌دهد، می‌ترسم به ناچار آن را گم کنم. گزینه های ذخیره سازی به 256 گیگابایت می رسد.

خریدفلش

اگر می خواهید از این درایو با iPhone یا iPad استفاده کنید، باید برنامه iXpand را نصب کنید (برای دستگاه های اندرویدی لازم نیست). خوب کار می کند، اما سریع ترین درایو نیست (90 مگابایت بر ثانیه خواندن، 35 مگابایت بر ثانیه نوشتن). بک آپ گرفتن از عکس ها از آیفون همسرم اولین بار چند ساعت طول کشید. به طور دستی، می‌توانید برنامه را طوری پیکربندی کنید که هنگام قرار دادن درایو، از عکس‌ها به‌طور خودکار پشتیبان‌گیری کند. آیا پورت USB-C روی لپ تاپ خود ندارید؟ سپس iXpand Go بسیار مشابه (80 دلار) راهی برای رفتن است.

 فروشگاه خرید 20 از قدیمی ترین فروشگاه های وارد کننده فلش و رم و لوازم جانبی موبایل و کامپبوتر میباشد که از لا دعوت میکم هت اشنایی با قیمت های روز این اجناس روی لینک زیر کلیک کنید تا همراه همیشگی خرید20 شوید.https://www.kharide20.com/21-فلش-8-گیگ

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • nahid nahid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی